anders heide

Få adgang til univers af viden

Kommentar

Med 55 milliarder skattekroner i ryggen kom der endelig bud på havvindmøller. Jamen, det er jo grotesk

Landets skatteydere vandt i sidste uge retten til at betale energiselskaber et milliardbeløb, hvis prisen på el kommer under et vist niveau. Tillykke. Det er grotesk, at danskerne og medierne falder i svime over småbeløb, mens millarder af skatteydernes penge forpligtes til at dække underskud på havvindmøller, skriver InsideBusiness erhvervskommentator Anders Heide.

Ønsker du at læse resten af artiklen?

Angiv venligst evt. firmanavn
Venligst angiv dit navn
Venligst angiv E-mail adresse vi kan kontakte dig på
Opgiv venligst telefonnummer så vi kan kontakte dig med et godt tilbud
Vælg antal brugere som skal have adgang